FAQ

Vaak gestelde vragen + antwoorden!

Hieronder vind je enkele van de meest gestelde vragen over Wedding Dreamworx. Wie weet vind je hier al het antwoord dat je zoekt? :) Heb je nog een andere vraag of opmerking, of wil je me meer vertellen over jullie trouwplannen? Mail me dan gerust op hera@weddingdreamworx.be of klik HIER voor alle contactdetails.

Hoe lang moeten we jou vooraf boeken?

Hoe sneller hoe beter! Graag werk ik minstens 1 jaar (en liefst 1,5 jaar) met jullie samen om alles tot in de puntjes te kunnen voorbereiden. Maar in tijden van nood heb ik ook al trouwfeesten gepland op een kortere tijd. Dat houdt mij scherp, haha ;-)

Weet wel dat ik per jaar een gelimiteerd aantal koppels aanneem, om een fijne en vooral persoonlijke samenwerking te garanderen. Wacht dus niet te lang om jullie plekje vast te leggen.

Met welk budget moeten we rekening houden voor ons trouwfeest?

Aha, de vraag van 1 miljoen! Vooraf is dit moeilijk te zeggen, want ik ken jullie en jullie smaken / voorkeuren (nog) niet.

Om je een idee te geven: de meeste trouwfeesten bij Wedding Dreamworx starten gemiddeld vanaf +- € 35.000 budget, en variëren dan naar € 50.000 – € 70.000+. Alles hangt af van jullie concept, aantal gasten, de mate van afwerking/details enz.

Het stukje weddingplanning omvat meestal zo’n 10-20% van het trouwbudget.

Waar kunnen we jouw werk bekijken?

Graag een inkijkje in vorige trouwfeesten die al door Wedding Dreamworx gepland en gecoördineerd werden? Tuurlijk, dat kan bij de Real Weddings op deze website. Je zal zien dat ik nogal van afwisseling hou ;-) Trouwen in een luxe kasteel of gezellig in eigen tuin, in de winter of in de zomer: zolang het bij jullie past, zetten wij er graag onze tanden in!

Waar werk je?

Ik woon zelf in Wilrijk (Antwerpen) en mijn “bureaudagen” vinden ook daar plaats. Maar ik werk doorheen heel België en steek ook met veel plezier de grens over. Overlegmomenten vinden bijna altijd plaats bij jullie thuis, op de trouwlocatie of digitaal.

Ben jij er de dag zelf bij?

Yes, uiteraard! Nadat we zo lang intensief hebben samengewerkt, wil ik jullie trouwdag voor geen geld van de wereld missen :) Bovendien voer ik die dag mijn allerbelangrijkste taak uit, en dat is jullie zorgeloos en relaxed laten genieten van al dat moois. Leveranciers opvangen, de tijd in de gaten houden, aanspreekpunt zijn voor jullie en jullie gasten,…; laat dat allemaal maar ons over, zodat jullie de dag ten volle kunnen beleven.

Hoewel we het aantal huwelijken per jaar limiteren, kan het uitzonderlijk toch eens gebeuren dat er twee trouwfeesten op dezelfde dag vallen. In dat geval krijgt één van de twee feesten een getalenteerde collega van mij toegewezen. Ik doe nog steeds de volledige voorbereiding met jullie, enkel de dag zelf is het dan iemand anders die voor jullie paraat staat (met dezelfde Wedding Dreamworx kwaliteit, no worries!).

Wij zijn helemaal enthousiast, wat nu?

Haha, super! Elke samenwerking start sowieso met een kennismakingsgesprek en dat kan je HIER boeken. Dit gesprek verloopt in principe digitaal, via videocall. 

Liever live eens afspreken om te zien of het klikt? Dat kan ook. Mail me dan even op hera@weddingdreamworx.be. Of boek een afspraak in de digitale agenda en vermeld bij de opmerkingen dat jullie liever live afspreken.

Zijn jullie na onze kennismaking nóg enthousiaster? Helemaal goed, dan gaan we samenwerken! Na betaling van een voorschot van 25% staat jullie plekje volledig en met veel plezier vast in de agenda van Wedding Dreamworx.

Nog vragen?

Mail me op hera@weddingdreamworx.be en ik help je graag verder!