FAQ over onze verhuurservice

Joepie, vanaf nu kan je bij Wedding Dreamworx ook terecht om de leukste items te huren voor jouw trouwdag! Maar hoe werkt het nu precies? Hieronder lees je er alles over.

1. Waar kan ik items terugvinden?

Alle decoratie-items kan je terugvinden op de winkelpagina.

Je kan zoeken op categorie, op zoekwoord (in de zoekbalk met vergrootglas), of gewoon lekker alles doorbladeren voor om inspiratie op te doen.

Bij elk item kan je meteen extra info zien zoals de prijs, eventueel verschillende opties, materiaal, afmetingen,…

Er komen heel geregeld nieuwe items bij, dus kom zeker binnenkort nog eens terug :)

2. Hoe kan ik bestellen?

Voeg je favoriete items toe aan je verlanglijst. Bij ‘verlanglijst bekijken’ zie je nog eens een totaaloverzicht.

Als alles klopt, ga je naar ‘afrekenen’. Daar vul je alle gegevens in. Belangrijk: bij bestelnotities vul je de gewenste huurdatum in – dit wil zeggen: de datum van het feest zelf. De totale huurperiode bedraagt 4 dagen waarbij je 3 dagen gratis krijgt. Zo heb je voldoende tijd om je items op te halen en weer terug te brengen.

Vervolgens selecteer je bij betaalwijze ‘offerte aanvragen‘. Je betaalt dus nog niks.

Wij kijken je verlanglijst na op beschikbaarheid en sturen je vervolgens een offerte binnen de 2 dagen. Zodra je de offerte bevestigt, staan de materialen voor jou gereserveerd.

Opgelet: de minimum bestelwaarde bij Wedding Dreamworx is € 50 (inclusief btw). Geraak je niet aan deze bestelwaarde? Dan voegen we een administratieve kost van € 15 toe voor het verwerken en voorbereiden van je bestelling.

3. Hoe moet ik betalen?

Elke bestelling moet volledig betaald zijn vóór afhaling of levering. Daarnaast betaal je ook een kleine waarborg. Het bedrag van de waarborg wordt berekend op basis van de grootte van je bestelling.

Heb je een bestelling bevestigd en betaal je deze niet of kom je de materialen niet ophalen? Dan rekenen we een kost aan van 50% van je bestelwaarde. We hebben deze items namelijk voor jou gereserveerd en hebben deze dus niet aan andere personen kunnen verhuren.

Zodra je de items terugbrengt, kijken wij alles na. Eventuele gebreken (verlies / breuk / schade) worden verrekend met de waarborg. De rest van de waarborg krijg je binnen 5 dagen terug op jouw rekening.

4. Hoe komen de items tot bij mij?

Je hebt 2 keuzes:

Zelf ophalen en terugbrengen:

Je haalt de items zelf op en brengt ze terug bij Wedding Dreamworx (Wilrijk).

Dit gebeurt steeds na afspraak.

De standaard huurperiode is 4 dagen. Voor een feest dat in het weekend plaatsvindt, kan je de materialen dus op donderdag of vrijdag ophalen en op maandag weer terugbrengen.

Levering en ophaling door Wedding Dreamworx:

Wij komen de materialen leveren op je locatie. Hiervoor rekenen we € 0,75 (inclusief btw) per kilometer vanaf Wilrijk. Hou er rekening mee dat we deze rit 4 x doen (heen-terug voor levering en heen-terug voor ophaling).

5. Wat als ik per ongeluk iets breek?

We gaan ervan uit dat je onze items met de nodige zorg behandelt, maar een ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren.

Bij het terugbrengen van de items kijken we alles grondig na. Als er schade is, verrekenen we dit met de waarborg.

6. Het item dat ik zoek staat niet op de website – wat nu?

We vullen onze stock regelmatig aan en gaan ook met plezier op zoek naar specifieke items om jouw feest helemaal àf te maken. Mail ons dus gerust op info@weddingdreamworx.be met het item dat je zoekt – wij doen de rest!